Rain today?

Helloj.
Nu har jag precis kommit hem från stan. Har lämnat mitt cv vid globen och i hammarby sjöstad och där var det en chef som kom utspringandes efter mig och frågade om vi kunde sätta oss ner och prata redan då. Hon sökte nämligen presonal och behövde någon som var café van. Så det passar ju aldeles utmärkt med mig då;P Hon berättade lite om caféet osv men skulle ringa mig ikväll och det lät som att hon ville att jag skulle provjobba i veckan:D hoppas på det iaf. Annars var det ett väldigt trevligt café i globen som lät intresserade men får se om dom hör av sig.

Vi åt en enormt god lunch iaf i stan. Jag åt pasta och pappa någon hamburgare. Och sen bra det av hemmåt.

Ska snart åka till Ica och handla middag. Har även pratat med Annie på Sway och fått bekräftat att jag får provdansa i s6:an på måndag!:D Och hon sa även att dom hade överseende med att jag inte kunde gå i s5:an pga mitt jobb osv. Jag blev iaf jätte glad så jag ska prova alla klasser och så får vi se vad dom säger. Har även pratat med Ylva om det som med blev väldans glad:P Och sen pratade jag nyss med Niclas som snart skulle åka hit:)

Nejj nu ska jag åka och handla, och sen tänkte jag ringa Katja och Sarah när jag kommer hem. Men ni får ha en fortsatt trevlig dag:)
pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0