The French Café

Hallojsan! Har varit i stan idag och delat ut lite cv:en till olika caféer och det gick br amåste jag säga. hoppas någon hör av sig snart! Sökte tex på American Cookies, Franska caféet, Gateau och Le Café. Franska caféet såg riktigt trevligt ut måste jag säga men det gjorde alla så spelar ingen roll igentligen:P bara jag får ett jobb snart så att jag slipper leta:P

Nu ska jag käka lite middag. Blev en snabb lunchmacka på stående fot idag men nu är det andra bullar. Mänligen kycklingfilé, bakpotatis, grekisksallad m,m,,

Niclas kanske inte kommer hem. Han jobbar nu men Tomas fyller år idag (så grattis:) så han aknske skulle möta alla grabbar och gratta honom om det inte blir allt för sent. så får se om vi ses ikväll eller i morgon.

Nu måste jag kila, pussen

Kommentarer
Postat av: sarah

saknar dig också ! jätte jätte mycket! vi kan väl ses någon dag ? massa kramar

2008-08-23 @ 18:24:46
URL: http://haras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0