Very much to do...

Hallojsan! Idag är det torsdag och himlen är helt grå.. Jag sitter i Theos rum vid datorn i mjukiskläder. Pappa är äntligen och hämtar min dator som blivit lagad efter mammas bravader:P

Igår började mamma jobba heltid efter ca ett halvår som vikarie. Snacka om att det är ensamt och tråkigt hemma! HOn var typ alltid hemma förr ohc nu ska hon helt plötsligt börja jobba fullt... Jaja, hon trivs och gillar det så då är det ju bara bra:)
Emma och Theo började skolan igår och Emma började även i en ny skola. ÄNTLIGEN! Båda trivs (tror jag?!) och Thim började idag.
Niclas är på jobbet och jag vet inte när jag får jobba igen nästa ggn... Hoppas snart för det här är värdelöst. Nu har jag iaf sagt upp mig efter som att vi ska flytta så jag letar lite nya jobb.
Idag blir det nog inte till att göra så mkt, igår fick jag nån inpuls grej så jag bakade muffins med marmelad, muffins med en lime sås till och en vanilj och citron sockerkaka:) Det var gott allting faktist:) Så bilder kommer under dagen igen.

Nejj nu ska jag nog gå och kolla lite på tv. Har kollat upp en buss Emma ska ta själv till Rimbo idag. Hon är nämligen så stolt att hon har fått ett eget busskort så hon ska få åka själv till Rimbo och gå på biblioteket och sen åka hem igen:P Jag har även ringt upp bandet till på lördag och skickat ett mejl till dom om exakta tider osv.

Ha en bra dag så kanske vi höres senare:) Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0