Violent dance step

Hello everyhopa! Jag har jätte ont i kroppen men glad ändå!:D Vi dansar världens, och då menar jag verkligen världens coolaste dans med Ambra. Så jävla häftig. Vi dansar till en låt som heter Checkin' on me med Roisine Murphy. Sen avslutade dansen med Jennie idag med. Blev filmade och det inte alls så bra såklart just då men men:P kul är det iaf! Med henne dansade vi till låten Break the ice med Britney Spears.

Vi blev med intervjuade idag av tidningen Östermalmsnytt:P hehe det var kul och dom frågade en massa frågor och fotograferade oss. Den kommer ut på lördag så ska in på deras hemsida då och kolla om just våra bilder kom med:)

Nu sitter jag i köket iaf och funderar på om jag ska gå och sova. Men tror att jag ska ta mig en glass först. Måste få tag på Ylva med.

I morgon är det onsdag och då ska vi ha hiphop hela dagen. Efter tänkte jag och Ylva shoppa lite och om det är bra väder har Bounce anordnat en grillkväll för dansarna:) Så hoppas på fint väder, annars åker jag hem till Niclas och myser.

Honom saknar jag till tusen! Vi har inte träffats på två dagar nu och det är inte riktigt bra;P Men vi hörs iaf på telefonen som tur är:)

Nejj nu ska jag kila, ha det så bra. pussen
P.S. Lägenheten var i Linköping!:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0