a beautiful disaster

Lördagen blev i toppklass. Först när vi hämtat upp Katja i Vallentuna fick jag en liten paketstund. Hehe, jag fick min lite försenade julklapp. ett jätte fint skärp! det var verkligen nått jag behövde. i guld. ahh det måste man verkligen ha på sig till rätta kläderna.. så tack tusen ggr om.. sen bar det av till Mongoliska med mkt prat och skratt i bilen.. vi åt tills vi höll på att spricka verkligen.. först blev det förrätt som var hajfenssoppa med honungsbröd.. riktigt gott! sen var det bara att äta så mkt man orkade.. och vem gillar inte att göra sin egen wook?! herre gud vad gott det är.. åt en massa majs, vattenkastanjer, kyckling, nötter, grönsaker, räkor, bläckfisk m.m.. och sen tröck vi i lite efterrätt med.. hehe.. glass med färsk frukt.. gottgottgott...
image655
ahh vi var verkligen mätta när vi gick där ifrån.. när vi var klara tog vi en taxi till filadelfia kyrkan och gick på musikalen "London the musical", den hade fått dålig kretik i tidningen men det var bar skitsnack tyckte jag.. den var så fruktansvärt bra! åhh jag rös i princip under hela föreställningen.. gud så bra den var! med Per Morberg, Dan Ekborg och Malin Berghagen. Hon var iochförsig inte bra alls tyckte jag.. Hade inte så stor roll men men.. Per Morberg är ju hur kul som hellst och Dan Ekborg kan ju verkligen sjunga så man håller på att dö. Åhh dansen sen! HJÄLP! Jag fick kallakårar och ville bara gå dit upp och lära mig stegen för att kunna dansa med dom.. gud så bra det var! Nejj det här är någonting jag sent kommer glömma.. Katja var med helt lyrisk när vi skulle åka där ifrån och tyckte det var jätte bra. Så det var kul, en lyckad kväll..
image654
image657
Efter det skjutsade mamma och pappa hem oss till Katja så sov jag kvar där. Hela natten satt vi uppe och kollade på "Sex in the city" så jävla bra.. Han inte riktigt kollat på det förrut, bara nått program eller så men inte följt. Men ja, den boxern ska man nog ta och köpa.. ett riktigt kap om jag får säga det själv;P
Igår (Söndag) gick vi upp och åt en brakfrukost/brunch med Inge. Det blev mackor, ägg, yoggi med flingor och en massa annat gott så som the och frukt.. Sen han vi inte göra så mkt mer efter som att vi kollade på klockan och då såg vi att den redan var halv två så vi gjorde oss iordning och sen fick jag skjuts till dansen. Väldans snällt av dom:) Så slapp jag åka i snökaoset iaf.. hehe.. som ni märkte blev det inge täby, vi orkade helt enkelt inte med det.. får ta det någon annan ggn.. annars har jag inte gjort så mkt mera.. tagit det lungt..
image656

för övrigt saknar jag min prins, han som får mina dagar och gå, han som bara behöver le så blir allting bra för en stund.. han, honom älskar jag till tusen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0