a few words

Nu har jag inte bloggat på tre dagar (igen) och känner att ajg hunnit med en hel del måste jag säga. Idag är det torsdag och tyvärr bara helgen kvar på lovet, men som tur är så har jag praktik i tre veckor frammåt så det blir skönt att slippa idioter och skolan.
i vilket fall åkte jag till niclas i tisdags vilket var mys. vi tog det bara lungt den dagen och robert var med en stund oxså. niclas tränade inte fast han borde utan var hemma med mig ist:) vi eller ajg kollade på gossip och i huvudet på gynning. trevlans:)
image870
i går (onsdag) åkte jag, niclas, robert och emelie till thuns och shoppade loss på förmiddagen. jag fick med mig hem en grå munkjacka, ett par leggins, ett par knästrumpor, två ljusstakar och ltie godis. och efter som att ajg inte var förberädd på att vi skulle dit hade jag inte så mkt pengar med mig så hjärtat mitt var snäll och la ut lite:) tack älsko! han hittade där emot inte mkt alls, ett kort på nån tjej och godis hehe.. jaa vad gör man inte?:D men emelie och robert hade iaf en varsin påse med sig hem. efter shoppingen fikade vi och drog oss hem. jag och niclas stannade till en snabbis hemma hos honom för att åka vidare hem till mig sen. på kvällen hände det inte mkt alls, vi kollade på tv o.s.v.



idag vaknade vi båda två av att solen sken i i rummet, vilket var mys. vi käkade lite frukost och sen åkte vi till norrtälje där niclas släppte av mig. jag åkte och handla med mamma, maarit, theo och thim medans niclas åkte hem för att gymma med robert.
idag fick jag med mig hem lite onödiga saker som vanligt men det är ju alltid kul. en tidning, en ny bok och två böcker till erica som fyller 3år på lördag samt en bakbok om muffins och cupkakes:) Me love!
väl hemma käkade vi lite lunch och sen har jag städat mitt rum och toaletten. vi ska grilla till middag idag och sen ska jag stå för efterrätten idag. det blir en fruktsallad med vaniljkesella. gottgott

skulle även ha gått på bio ikväll med katja men hon kunde inte sen. tyvärr, men jaja, det får bli nån annan ggn.. saknar henne:)
i morogn ska förmodligen jag, niclas, thim, theo och pappa hitta på att göra nått. får se vad det blir för kul. mamma och emma kan tyvärr inte följa med för dom är sjuka. så dom skulle göra nått själva när dom blivit friska igen. vi sak även förbi balettshoppen för det är rea där nu och ajg behöver köpa en boddy, en sak man har över tårna när man dansar och ett par svarta karaktärskor till vårshowen. så jaa, i morogn får vi se hur dagen blir men hoppas på fint väder iaf.
nu ska jag gå ner och hjälpa mamma med maten tänkte jag. mne här är iaf lite som jag köpt dom här dagarna:
image854image855
image856image858image857



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0