A tune about burned popcorn

Helgen har varit bra. Mkt med vila och en massa tv-tittande. Ifredags efter skolan åkte jag med niclas hem och åt en god middag. efter maten åkte niclas och tränade och jag bara tog det lungt.. senare på kvällen blev det en hel del mys med popcorn, tablettaskar och let's dance. kollade även lite på hjälp men tycker det är lite sisådär måste jag säga.. vi somnade inte allt för sent den kvällen för niclas skulle upp i lördags vid halv sju.
så jag vaknade av att klockan ringde halv sju som sagt var.. väckt niclas tills han gick upp och sen somnade jag om. vaknade av att telefonen ringde vid tio i tolv och då ringde jag till niclas och hörd hur det gick på cupen.. tyvärr åkte dom ur men van iaf mot dom bästa så dom var väl nöjda med det iaf.. vi käkade lite lunch när han kom hem och sen duschade jag och fixade lite.. efter en stunds mys åkte vi och handlade lite mat åt anette och lite lördagsmys till kvällen.. på ican träffade vi robert och jonas, trevligt trevligt och vi bestämmde att vi skulle träffas senare efter maten hemma hos jonas.. vilket drog ut lite på tiden i och med att jag och niclas hämtade daniel i norrtälje efter den god middagen. men sen åkte vi iaf till jonas och kollade på melodifestivalen.. dom spelade även poker och niclas van:) han är duktig min älskling.. när det hade gått nån visa om brända popcor blev det dax att åka hem och sova.. riktigt skönt var det att komma hem igen men det var trevligt iaf..
idag vaknade jag vid halv tio, fråga mig inte varför men jaa så blev det iaf.. vi låg och mös lite och sen blev det en stadig frukost och sne bar det av till bussen.. hade sällskap idag på bussen med daniel så det var trevligt.. gick och handlade lite lunch och en tidning och sen satte jag mig på bussen för att åka till täby för att träna.. och när jag kom till tåget så hade nog några en rolig dag i och med att thilda undvek konduktören genom att springa till nästa vagn.. hehe.. jaajaa, inget mer om det nu men träningen gick riktigt bra och var kul med.. var inställd på att åka buss hem men pappa stog så snällt utanför och väntade på mig när jag kom:) tack pappi, vi åkte och handla och sen hem.. nu ska jag snart hoppa in i duschen och hoppas på att niclas har kommit hem när jag kommer ut igen, då ska vi äta en middag som ska bli gudomligt gott.. kycklingfilè och potatisgratäng! MUMS! är riktgit sugen på det.. ikväll blir det popcorn (ej brända) och film mys*)
hare puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0