basic

nu sitter jag i skolan och ska snart ha engelskalektion.. har fått en helkroppsmassage på morgonen vilket satt gudomligt bra.. är så fruktansvärt trött och skulle behöva lite sömn igentligen.. vi ska dessutom få en ny lärare så kände att jag behövde gå idag.. ska vänta på niclas till halv fem för att åka hem till honom då.. tänkte gå och sola en stund medans jag väntar.. blir nog till att sova rätt så tidigt ikväll.. tror inte det är nå br apå tv heller + att niclas jobbar ikväll från 7 till 9. så tråkigt kommer jag få iaf..
har kollat runt lite på Nelly.se och hittat en massa fina badkläder som kanske ska införskaffas.. väldans fina.. får se hur jag gör med det..
här är dom iaf:
image658image659image660image661

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0