do what you want

Heje
, nu sitter jag hemma och vilar ut mig lite. Lite smått sliten efter träningen igår. Har träningsverk på insida lår på ENA benet, kul (nej) och sen har min sträckning släppt nu äntligen men har fått träninsgverk även dära. jaha sånnt man får leva med men det är ju rtt skönt då vet jag ju att jag gjort nått bra iaf.. hehe..
igår åkte mammi och pappi på kryssning så jag är hemma själv med barnen. det har gått bra hittills och niclas var ju snäll som hjälpte mig igår med att laga mat och hämta mig vid bussen:) idag blir det ist mormor som får hjälpa mig med att hämta mig på dansen för går inga bussar hem för mig på torsdagar. så mormor är en snäll själ.
idag har jag varit i skolan som vanligt. hade men massa tid på mig i morse efter som att jag var tvungen att gå upp klockan sex med emma så att hon han med sin taxi vid sju tiden. så jag tog det lungt jag. i skolan hade vi iaf restaurangen stängd idag för vi fick fisk att tillaga och det var det, sen fick vi hitta på själv. så jag, sarah och en praktikant som var med mig idag gjorde till förrätt kikärtsdipp, grönsaksstavar och grovt bröd. till huvudrätt blev det bulgur, torskfilè med kryddtäcke och en apelsinsallad. och efterrätten blev en jordgubb och blåbärssmoothies. gottigottgott
just nu pratar jag med katja i telefonen, hon ringde så det var trevligt:) vi ska ses på lovet eller så kanske.
nejj nu måste ajg ner och laga mat åt mina syskon, det blir tackos:) sen ska jag dra och dansa.
hare gött puss
image708

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0