good morning sunshine

vaknade av klockan som ringde vid halv tio. gick ner och åt frukost och hoppade in i duschen. igentligen skulle jag ta elva bussen till norrtälje men mamma är hemma från jobbet idag för hon är dålig så hon kunde skjutsa upp mig till söderhall så att jag slapp vänta på nästa buss så länge. det var snällt mammsi:) så jag har väldans mkt tid över nu.. hehe.. ska klä på mig rätta kläderna snart och sminka mig och så. idag ska bara jag och niclas ta det väldigt lungt, mysa och så. skönt! får se vad dagen har att erbjuda. han har träning ikväll så jag ska väl kolla på gossip och massa annat på tv:en.
vill bjuda på en underbar bild
image852
Ha en bra dag, kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0