I think I might be a bit clumsy, and thats nothing I'm proud off

Idag vaknade jag av världens högsta volym på Theos dator. Okej, det var en bra låt men hallå?! Inte så jävla bra klockan halv 9 på morgonen när man har sovmorgon iaf. Gick ut och skrek lite smått förvirrad och omedveten om vad det igentligen var som lät. Kom på det i vilket fall när jag öppnade dörren. Skulle gå och lägga mig igen, så jag lade mig ner i sängen och stängde ögonen för att somna om när jag plötsligt började undra vad det var igentligen som jag såg. Var tvungen att öppna ögonen igen och till min stora förvåning var det sol! det var strålande solsken utan ett enda moln på himelen. Gud så underbart och helt plötsligt hade jag glömt bort att jag igentligen var irriterad på Theo. Så när jag bestämmde mig för att jag inte kunde somna om kollade jag på klockan och såg att den hade blivit 9. Kollade ut genom fönstret och tänkte; Nejj, va fan ska jag sov anu för när det är så underbart väder? Så jag gick upp och städade, fråga mig inte varför jag tyckte att det passade så bra att städa när solen sken. Jag är lite knäpp ibland bara. När jag städat klart åt jag brunch och sedan gjorde jag mig iordning för att åka till skolan. Påväg till skolan träffade jag panda på bussen. Herre gud vi har inte pratat på hur länge som helst så vi pratade en massor. Hon hade tagit körkort med, uscha jag måste verkligen ta mig tid nu när jag väl börjat och när allting är betalat och klart! Men men, har ju en hel del framför mig nu så är rädd att det får vänta en aning (igen!) Ska iaf få det klart innan vintern och förhoppningsvis till sommar'n.
I skolan hade jag först engelska och självklart var jag på ett strålande humör för att det skulle ruineras. Så klart! Allting började bra tills vi skulle börja öva till nationella proven. TJENA! det kändes verkligen som att alla kunde svaren utantill, som om alla skrev hur mkt som helst. Men inte jag inte. nejj jag fasnade verkligen, på FÖRSTA! Kul. nejj det vill jag inte kalla det. och det hemska var att det släppte ju inte heller.. efter typ 20 min fattade jag första frågan och insåg att jag hade suttit och läst svaret hundra ggr men man måste ju läsa mellan raderna. fan, uscha jag hatar verkligen läsdelen. jaja, vi slutade sen och precis när jag glömt det och försökt komma på nått annat att tänka på blev mitt smile till det värsta andsiktet ni någonsin sett. då pratade jag med min massagelärare och frågade på ett ungifär vad jag skulle få för betyg. ja då säger hon att jag ligger och väger mellan G och VG! SKOJARU IR?! va fan jag skrev mvg på ett läxförhör och hon sa att jag fick bra på det praktiska provet vi gjorde sist och sen fick jag G på det teoretiska. så okej att jag inte får mvg men va fan det ska vara ett klart vg iaf. snälla, jag har även varit på alla lektioner + att hon säger varje lektion att hon ser att jag är intresserad och att det går riktigt bra för mig, att jag är duktig. och tydligen var det inte så bra som hon vill utnämna sig om. usch, jag blev verkligen besviken! så jaa, vad återstod av dagen joo, dansen så jag kunde sätta mitt huvud på att det med skulle gå åt pipan. riktigt så dåligt gick det tack och lov inte men självklart var våran balettlärare sjuk så fick åka hem typ en och en halv timme tidigare, inte så kul när man har med sig allt. så jaa, dagen i stora drag har väl inte gått så bra fast det varit fint väder. riktigt tråkigt
Men i morogn är det en ny dag med nya tag och en ny alla hjärtans dag + en ny födelsedag. Emma fyller 12 i morgon och är så gott som helt lyrisk här hemma. hoppas det blir lungt i morogn i köket (ska stå i varmköket med sandra och carro om hon kommer vill säga). sen ska jag ner på stan en snabbis och fixa lite och sen blir det en biltur hem med min hunk. fika lite hemma med mormor och alla och sen blir det en trevlig middag på restaurang har emma bestämmt. hehe.. sen får man se vad som väntar till kvällen, förhoppningsvis en massa mys med mitt hjärtegull. ehh, vadå förhoppningsvis? det blir det! där sätter jag pukt för idag, ska fixa lite och sen se sesongs starten på grey's. ni får hare så fint kyckligar.
hejrå
image678

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0