I'd rather, no than

Har kommit hem fårn min kusin nu. Gabbi blev verkligen jätte dålig så det blev inget shoppande för oss idag (och bra var väl kanske det?) Så det får bli någon annan ggn. Emma är även hon jätte dålig med feber och grejer och theo har lite ont i halsen. Tjaffsade lite med niclas igår, inte kul inte kul men nu känns det iaf bättre så det är skönt.. saknar honom för övrigt och vill inget annat än att han skulle vara här med mig nu och hålla om mig, men nejj. han skulle gymma och jobba ikväll och vara med robert så det sket sig efter som att tanken var att jag skulle komma hem senare. men men, vi får ses i morogn ist. så tänkte mest städa lite idag och kolla på filmer ikväll:) det blir nog mys, käka lite choklad och dricka skumpa?;P
för övrigt är jag lite trött fast jag inte borde och gabbis hus var helt underbart fint:) fick även veta att min kusin sara som är typ 25 eller nått har blivit gravid! gud så kul! och det var verkligen på tiden måste jag säga:P hehe.. så jaa ett kusinbarn ska man få snart då.. annars längtar jag som bara DEN till sommar'n nu! vackert väder och det var 10+ inne i stan så det var ett helt perfekt vår väder. nu återstår bara en sjukt varm sommar så är hela året fullbordat:) kollade inte på oscarsgalan igår men har sett en massa fina bilder på alla möjliga med vackra festblåsor. se och bedöm själv...
image711image712
image713image714
image715

Nu tänkte jag städa upp lite i mitt rum, ta en duscha åka och handla middag med pappa och sen bara mysa ner mig i sängen och självklart blogga lite till.
Ses då pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0