Jag känner mig bekväm i dina ögon när du ler

Den här veckan har verkligen inte min kropp fått vila nått. Bara måndag och idag. I måndags dansade jag som vanligt, tisdag blev det två pass dans efter varandra. torsdag hade vi resturangen öppen i skolan och jag fick hoppa in i serveringen med sandra och carro för sarah var sjuk och där var det inge tal om att ta det lungt direkt.. nejjnejj, fullt upp! sen fredag var det idrot som vanligt med box. riktigt jävla kul var det med en jävla mjölksyra i armarna. bra träning. idag är det äntligen lite vila.
ska snart iväg med mamma och pappa och hämta katja i vallentuna för att åka vidare till stan och käka på mongoliska och sen åka till filadelfiakyrkan och kolla på London the musical. den hade världspremiär igår så det ska blir väldans kul att se. vi har bra platser med!:) hoppas på att den är bra iaf... sen blir det så att jag sova kvar hos katja och i morogn blir det lite shopping i täby och en lunch innan jag ska iväg och dansa igen.. kulkul:)
var även med niclas hjärtat igår. det var riktigt mys:) kollade på singing bee och på let's dance. bra att hon åkte ut går. visst hon är rätt duktig osm håller igång, jag menar tänk på hennes ålder, men ahh, nejj stör mig lite på hennes prat och sett.. niclas är iaf ne helt otrolig man. och bara min dessutom. guld!
nu ska jag snart åka så ni får ha det väldans bra..
P.S så snöar det riktigt jävla skit mkt och det behöver det verkligen inte göra.. riktigt onödigt!
jaja hare fint

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0