Just nothing to do

Nu sitter jag hemma hos niclas och väntar på att han ska komma hem från träningen.. har precis duschat och gjort mig iordning.. vid tre tiden ska jag ta bussen till norrtälje och där hämtar mamma mig och då ska vi gå och handla lite och sen blir det en lugn hemma kväll med familjen. igår blev det en lugn hemma kväll fast med min andra familj, niclas familj då.. blev till att kolla på let's dance och käka popcorn.. mys.. och som vanligt somnade jag innan niclas.. på söndag ska jag bara dansa vad jag vet just nu, och det får faktist räcka så.. orkar inte göra så mtk den här helgen.. skönt.. ska uppdatera lite när jag kommer hem om emmas födelsedag och alltså alla hjärtans dag med.. ses då
hejrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0