like meee, meee, meee

just nu sitter jag ahemma hos niclas och kollar på utsiders. si sådär kul måste jag säga, niclas är nämligen och tränar. han ska komma hem med vanilj kesella till mig som jag ska ha till min frukt, gott^^
idag blev det inte så jävla kul i skolan. kom som vanligt och skulle ha massage men bara för att det var EN som inte hade gjort nån del av provet fick vi sluta en timme tidigare vilket man både kan tycka är bra och dåligt. idag var det mest dåligt efter som att vi inte började engelskan tre timmar senare. så jag ringde till vår engelska lärare och insisterade i att få plugga hemmifrån efter som att vi även bara var tre stycken som skulle gå på den lektionen så det fick vi till slut. SKÖNT! (kommer jag plugga nått? ehh, nejj!) iaf så åkte jag med bea in till stan och shoppade lite. hon köpte en stickad lång tröja och jag ett par örhängen. sen åkte jag tillbax till norrtälje för att åka hem till niclas. och idag blev det i roberts bil vi fick åka. trevligt trevligt. så i full hals påväg hem i en full bil hade vi mkt kul! kom hem och käkade lite och så sen åkte niclas och träna medans jag kollar tv och bloggar.. thihi..
nejj nu ska jag drrrrrra hejrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0