my life is you'rs

God morogn alla glada.  Idag skiner solen ännu en dag och man blir bara på bättre och bättre humör! Sitter här i min morgonrock och käkar lite frukost som består an en tallrick hallon och melon yoggi med lite havrefras i, en stor kopp oboy, en rostad macka och några melonskivor. Mmm... det var gott det! ska iväg senare idag med pappa, theo, thim och niclas. som sakt var ska vi bowla i två timmar idag och sen ska vi ut och käka.. mamma och emma mår äntligen lite bättre nu men inte så pass bra att dom borde åka iväg.. innan vi ska bowla ska vi även svänga förbi balettshoppen så jag kan köpa skor ohc lite annan smått och gott. thihi.. tänkte även köra lite idag innan vi åker, hoppas på att pappa kommer hem snart så att vi kan köra.. nu tänkte jag hoppa in i duschen och göra mig iordning. men ni får ha en superduper bra fredag hörrni
kärlek
image877

Kommentarer
Postat av: Emelie

Okej ;)

2008-03-01 @ 14:39:22
URL: http://celebratelife.blogg.se
Postat av: Natta

12 månader är tyvärr fel. svara gärna på dagens fråga :)

2008-03-01 @ 22:53:41
URL: http://naaatha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0