Not the ordinary girl

Kvällen blev inte som jag tänkte mig om jag säger så. Sitter här och har fortfrande inte hoppat in i duschen för pappa kom hem och sa att vi skulle åka och beställa thaimat, så det blev lite förhastat. jag har även inte kollat på NÅN film än efter som att jag råkade kolla i tidningen på tv-tablån och såg att det var outsiders och sen american idol. outsiders var väl inte så jätte kul idag måste jag säga, men jaa vissa kanske lärde sig nått nytt vad vet jag. iaf var idol som vanligt en trevlig underhållning. middagen som jag sa blev thaimat som var riktigt gott! satt fint idag. sen har jag läst lite tidningar och kollat på en massa hemsidor på kläder och så. hittade rätt så fina grejor som jag kanske ska ta och beställa, får se hur det blir med det.. är inte direkt miljonär just nu känner jag. men men..
niclas och robert lurade mig med på telefonen och niclas lyckades låta som en tant så jag trode två ggr att jag kommit fel! herre gud att jag inte ens hör att det är min egen pojkvän, jaja, kul hade dom iaf och som robert sa "ja, ett gott skratt förlänger livet iaf" jaa robert.. hoppas du lever lite längre nu:P
Och som jag sa så hittade jag lite smått och gott jag skulle vilja ha och detta var som föll mig i smaken från Victoriassecret:
image831image832image833image834image835image836
Och Have2have erbjöd mig en massa fina skor:
image837image838
image839image840
Medans Asos och Nelly hade annat fint jag tyckte om:
image841image842image843
image844image845
image846image847

iaf så tänkte jag dela med mig lite av bra hemsidor att beställa ifrån:
www.Glitzy.se
www.Americanapparel.se
www.Asos.com
www.Cocoo.se
www.Have2have.se
www.Perfumebay.com
www.nuknuk.se
www.nelly.se
www.victoriassecret.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0