obsessed by my new project

Jag har blivit besatt av Gossip Girl. Ja, varför? det är verkligen inte ett till tv-program som jag behöver följa. Min tid räcker inte riktigt tid. uscha, men bra det är det! älskar penny, hon är så söt^^ hehe.. har även i helgen laddat ner en massa disney musik. LOVE! det är så fina låtar till filmerna. ahh skulle igentligen behöva skriva en uppsats i massage med så att jag kan få mitt jävla vg, men vet inte riktigt om jag hinner och orkar det idag, får bli i morgon annars. funtar även på att gå och sola lite i morgon och shoppa loss.
lite planer inför lovet blir till att åka på kryssning, shoppa, gå på bio, och åka in till balettshoppen och köpa nya dansgrejor. hoppas dom har det jag vill ha. annars har jag inte planerat så mkt mera. kanske ska ringa katja och fråga om vi ska hitta på nått nån dag, men får se.
p.s. så är även Sex and the city jävligt bra och fasnade för det sist ajg var med katja, har inte kollat på det annars men ahh vi gjorde det då och det är grymt. jaja, får ta och köpa alla boxar så har ajg lite att göra sen, hehe..
hare gött pussen
image694
image695

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0