Semla

Sitter just nu i skolan. TRÖKIGT VÄRRE! är verkligen skit trött så skulle behövt sova lite till idag. har sovmorogn till 10 men efter som att jag sov hos niclas och han inte har det på tisdagar åkte jag med honom till skolan. har även ont i huvudet, magen och mina jävla hälsenor idag.. ska dansa ikväll så hoppas att det går över. har bajstråkiga lektioner idag med så ingen höjdare + att vi slutar halv 5. sen blir det bara till att sätta sig på nästa bästa buss och käka middag och åka och träna.. träningen är ju rolig och så men resan dit är mindre kul.. Nu vid 10 när vi börjar har vi iaf Tine i Projektarbete vilket är jävligt trist, sen har vi dödgrävaren efter lunch och då är det ännu mera projekt USCHA! sen sita lektionen på två timmar har vi med Britta.. några ska redovisa sina arbeten, inte jag det ska jag göra nästa vecka tack och lov.. sen tror jag att vi ska ha ett friskis och svettis pass.. hoppas på det så att man kan förbränna lite kalorier efter som att det är semeldagen idag och det vill man ju äta en iaf när man kommer hem efter träningen.. det blir bra det så förbränner ju kroppen det med;) nejj nu ska jag gå och ringa ett samtal efter som att jag fortfarande inte fått hem mina skolfotton som alla andra har! jävla skit grejer..
önska mig lycka till idag med allt eftersom att jag inte mår så bra..
byebye
image662

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0