She's gotta have it

Har vaknat för en stund sen. Har bloggat lite innan. Sov gott i natt men inte så många timmars sömn. Förstår inte riktigt varför jag inte kan sova länge längre? Aja, man hinner ju mera då iaf. Ska dansa idag men ska först käka en god frukost, klä på mig och ta mig dit! Det tar ju ett tag lixom + att bussen upp till dansen inte går på söndagar så det är lite långt att gå. men brukar gå till täby och ta tåget en station, för det är ju den längsta vägen och sen gå från täbygalopp ist. då går det lite fortare, annars måste ajg åka typ en timme tidigare om jag ska hinna gå hela vägen. men men.. sne ikväll blir det väl bara ta det lungt, lite mys kanske med nån bra film osv. pratade nyss men niclas:) han mådde bra, så det var skönt att höra. vi ska ses i morgon igen, SKÖNT! ville bara säga med att jag älskar honom. men det vet han redan.. hehe..
ses ikväll
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0