Sleep thight my heart's solace and lily

Det har varit en tråkig dag idag! En riktigt trist dag, helt enkelt. den har varit bra, har blivit mkt gjort men väldans så tråkig. vi hade nämligen projektarbete idag i si sådär fyra, fem timmar. sitta framför en dator gör inte livet stenhårt roligt att leva.. men som sagt var det mkt som blev gjort tack och lov. sandra ska ha en jädrans eloge för sitt engagemang! utan henne skulle nog inte vårat företaf fungera alls.. herre gud vad mkt löner och pappren som ska fyllas i. man måste verkligen kunna matte om amn ska hålla på med bokföringen m.m.. så sandra tack för att vi har dig!
och inte nog med att det var tråkiga lektioner så var det skit äcklig mat idag med! Åhh, snälla, "Hej, vi går på hotell & restaurang programet och lagar äcklig mat!" va fan är det som händer? äckelpäckel! jaja, fick käka mig mätt på mackor ist och lite sallad. iaf när odm långa timmarna hade gått var det dax för mig att hålla min redovisning om benbrott och frakturer vilket typ är samma sakt men sak samma.... det gick nog bra men jag hörde verkligen mig själv säga "ehh" HELA tiden.. uscha det får jag ta och sluta med.. jaja efter det hade vi lite träning men det var ju inte så mkt att hurra för.. tiden gick iaf rätt så snabbt så man kom iväg..
efter skolan gick jag och köpte en såndära jävligt äcklig färdig pastasallad på macken.. asså jag håller ärligt på att spy nu när jag käkar dom, har verkligen tappat aptiten för dom.. nejj usch aldrig mer säger jag bara.. så åt bara halva och sen var det dax att dansa.. den gick iaf hyfsat idag.. var glad när alla kompisar kom:) inte kul att sitta själv så dära jätte länge som jag brukar.. men men.. vad gör man inte för dansen?:)
även niclas var en pärla idag! åhh, han hade bakat en jätte fin tårta igår. den var hjärtformad och jag fick smaka lite:) snällt älskling, snällt att jag fick smaka två skedar;P nejj då, men den var iaf jätte fin och hoppas på en sådan till alla hjärtans dag kanske?;D hoppashoppas...
nu har jag varit hemma en liten stund, si sådär en timme.. har sovmorgon i morogn så det är skönt.. har duschat, packat och tänkte ta mig nått att äta för att sen lägga mig ner och läsa ur min "engelska" bok som för tillfället är på svenska.. thihi..
sov så gott mitt hjärtas tröst och lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0