someone other tomorrow

Idag har det varit en sego dag. Fast vi i företaget har fått mkt gjort iaf. Klara snart med projektarbetet äntligen men fick en ny tid på banken som sagt var på torsdag klockan två. hoppas på att pengarna kommit in då.
Och det blev inget vandrarhem att gå till på brittas lektion utan vi pratade lite om hjärnan och lyssnade på nå lugn musik osv. jaa, man blev väl trött.
sen har jag dansat idag, sträckte skinkan. nejj men vad ovanligt thilda! (INTE!) jaja, går nog över som alla andra ggr. Det gick iaf bra idag som tur var. pappa hämtade mig och nu håller jag på att kolla på carolina gynning, pause just nu. sen tänkte jag duscha käka lite och prata med hjärtat och sen sova. har sovmorogn i morogn vilket är jävlans skönt! trevlans. jaja, ni får ha det så bra hejrådå

Vem vill du vara idag?
Helst någon annan i morgon.

image706

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0