sooon

ett lite snabbt inlägg nu då, har näligen itne sådära jädrans mkt tid på mig. har sovmorogn idag iaf, börjar 20 i 12 så det är skönt. har klätt på mig, sminkat mig, packat väskan och plattat håret som blev sådär. men det får funka. ska äta frukost och sne åka till skolan. skulle igentligen inte åka förns med 11 bussen men sarah ringde och fråga om jag inte kunde komma och käka lunch med henne så det klart jag gör det:)
senare idag åker mammsi och pappsi på kryssning med deras kompisar så blir hemma själv med barnen och niclas kommer hit idag efter skolan och ser efter dom när jag är på dansen. ska dansa jazz och balett idag:) sen tar jag bussen hem och niclas hämtar mig vid söderhall.
i morogn kunde niclas tyvärr inte hjälpa mig med barnen och hämta mig på dansen (går ingen buss hem för mig på torsdagar) så mormor hämtar mig ist och sen sover hon kvar här till fredag. mamma ska iaf köpa en mascara till mig på båten men kanske får nått mera fint;P man vet ju aldrig.. hehe.. men men..
nejj nu måste jag käka lite och sen dra.. hejdå
image707


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0