The Day After Tomorrow

Idag har jag en massa planer. Har haft sovmorogn men det blev tyvär ingen för mig efter som att jag skulle till tandläkaren. Blev lite smått irriterad när jag var där med. Hade fått en helt vanlig tid och dom sa inte vad som skulle göras så jag antog att det bara var en vanlig undersökning. men nejj då! Jag skulle tydligen borra. + att det skulle ta en hel timme sa dom och det hade inte jag tid med så jag sa det, jag menar jag skulle ju hem med 08:55 bussen för att packa och äta lunch och sne åka till skolan. hade ingenting med mig efter som att jag trode att det skulle gå fort. nehej då, så jag fick ne ny tid ist i vår. tisdag den 25mrs. så det är ett tag kvar.. men va fan dom måste ju tala om det så att man vet, jag har ju skola som alla andra.. aja blev lite smått panik där att hinna med bussen så vi fick springa jag och thim, men det gick bra iaf.. nu har jag ätit lunch, läst min bok som blev lite fusk. skulle läst den engelsa veritionen 30 sidor tills idag men har både glömt bort det + att jag inte har haft tid.. så jag fuskade till det och läste hälften iaf på svenska.. jaja, får läsa ikapp det i dag på bussen.. så idag har jag engelska med nya engelskaläraren vilket tycker ajg verkar gå riktigt bra.. sen har jag massage på eftermiddagen. jag ska göra en helkroppsmassage på sarah men måste gå lite tidigare så sarah får göra det hon känner att hon behöver träna på iaf.. sen ska jag ta bussen till dansen för jag ska börja dansa en ggn till i veckan!:D:D:D så nu kommer jag dansa totalt 4 ggr i veckan vilket är jävligt kul! idag blir det jazz med kajsa och sen balett med maria. kulkul.. niclas skulle även åka hit efter skolan så han är hemma här när jag kommer hem ikväll:) mysis.. he's mine and I love it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0