time to do nothing

Vilka är dina favoritartister?

Vet inte riktigt har inga speciella
Läser din familj och dina vänner din blogg, vad tycker de om den i sånna fall?

Vännerna gör väl det antar jag:P dom gillar det väl om dom läser det hoppas jag på

Hur mycket pengar har du tjänat på din blogg?

inget

Har du bytt namn på bilddagboken?

Nepp har ingen inloggning dära

Ditt största mål?

Att resa mkt, ha ett jobb som jag trivs med, bilda familj m.m.

Vad gör du när du inte bloggar?

Dansar, sjunger, festar, träffar vänner, är med familjen, shoppar m.m.

Vilken är din absoluta favoritblogg?

http://Josephineilola.blogg.se

Har du en pojkvän?

YeesJ

Favoritmat?

Skaldjur, lasange m.m.

Vart skulle du vilja bo om du inte bodde i Sverige?
Fort Lauderdale

Hur mycket väger du?

Jaa det vill du inte veta

Hur lång är du?

1,72cm

Vad gör du om 10 år?

Om 10år har jag ett fast jobb som jag trivs med, har rest en hel del och har barn med min man, dansar fortfarande men mera hoppas jag

Har du tagit droger någon gång?

Nejj verkligen inte

Vill du fortfarande operera dina bröst?

Japp!

Hur kommer det sig att du är så ball?

Det har jag aldrig tyckt?

Kommer du att bo kvar i Stockholm hela livet?

Kanske, kanske inte

Hur kommer det sig att du började blogga?

Vet inte riktigt, Ir joo tror att en kompis ville det
Vilken var den första bloggen som du började läsa?
ehh, det kommer jag inte ihåg
Vill du ha barn?
jaa!
Hur många?
två, tre kanske
Vad ska dom heta?

Det kan man aldrig veta:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0