turn it to you

Helgen har gått fort och nu är det redan söndag. som tur är så är det ju lov så man behver inte känna pressen av att komma tillbax till skolan på si sådära fem veckor. skönt! i fredags var jag bara med niclas och tog det lungt. kollade på let's dance och käkade lite godis, men sen skulle jag kolla på Harspray men somnade mitt i filmen.. jaja, får se den någon annan dag ist.. och i lördags var niclas på cup så jag var ute en stund med erica och anette och när niclas kom hem hade dom vunnit och gått vidare till söndag:) var lite tråkig stämning, tyvär, men det blev ju bättre sen.. niclas skjutsade mig till bussen och mamma hämtade mig vid stoppet. och efter soma tt mamma och pappa kom hem fårn båten i fredags när jag inte var hemma var det självklart kul att se dom igen och släppa mammarollen:P jag fick en massa godis och en as nice mascara! ett jätte fint märke (Kanebo international) som tål upp till 38 grader i solen så att man kan sola med den. riktigt bra var den så tack mamma för den. sen fick jag och niclas även tre champangeflaskor att dela på:) det var lite kul. men iaf när jag kom hem fanns det inget vatten så som tur var behövde inte jag duscha! vi gjorde oss iordning och åkte till upplands väsby på middag hos tony och martina, tess, christoffer och andreas. det var väldans trevligt och god mat:) kom hem vid ca halv två tiden så gick och la mig direkt. har vaknat nu och käkat lite frukost, ska duscha och klä på mig och åka och dansa sen, och efter det ska jag hem till gabbi som jag inte träffat på år och dar så det ska bli kul:) får se vad vi hittar på för skojsigt ikväll och i morogn.. ska ringa henne snart med..
nejj nu ska jag kila men bara lite bilder från igår..
image710image709

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0