Turning around to no so pretty face

Sitter i skolan och är redan helt slut i huvudet. har ringt runt som en galning nu på morgonen till banken, sandra, carro och ännu mera banken och sen några ggr till eniro, skolan lär få en fin räkning. men allting har handlat om vårat jävla företag. åhh vad det har krånglat med pengar, tider på banken, personer i företaget m.m. men men nu har allting löst sig iaf. ska dit på torsdag eftermiddag ist. mbra! då har pengarna några dagar till på sig att komma rätt.
igår fick jag ett fint sms av my twincousin som frågade om jag ville åka med till gbg på lovet, det skulle vara kul men måste fundera lite mera på det. får se får se.. blev lite kalabalik i går kväll med, inge kul. less, ledsen för det!
idag är det en låååång dag i skolan. går ända till halv fem men det är iaf fint väder idag med strålande solsken. sista lektionen med britta ska vi gå och kolla på det nya vandrarhemmet som har öppnat. rätt så kul, kanske? bättre än att gå nån jävla promenad iaf, annars om vi inte fick nån tid dära så skulle vi ha avslappning eller nått liknande, skulle iochförsig oxså vara skönt idag. kan man behöva. men ikväll ska jag åka och dansa iaf. har sett ifrån emot det länge nu! ända sen i söndags;P hehe.. kan inte leva utan det. idag blir det jazz:) kulkul.. sen hem och sova..
har även hittat en jävla massa fina saker (tyvärr). känner att jag inte behövde hitta det nu när jag behöver alla saker i världen. men men.. får se i slutändan vad det blir att köpa..
hare bra nu kissen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0