You can really make a fool of yourselves

Idag har jag haft servering i skolan med sandra och carro i restaurangen. den här veckan gick det mkt bättre än förra så det var skönt. riktigt kul när alla är nöjda med allt:) som sakt var allting bara rullade på som det skulle. matilda, mauds dotter praktiserad med henne den hära veckan och efter som att jag känner matilda sen tidigare så fick hon vara med mig i serveringen idag. det var kul och hon var jätte duktig! det som blev värre var att jag skar mig på båda händerna precis innan vi skulle öppna så har inte kunnat använda ett finger på ena handen så det blev lite knepigt men ingen större fara. men blödde mkt gjore det. hehe.. träffade världens hunk idag bland annat. niclas heter han och han är väldans fin tycker jag:) hoppas ingen annan gör det så att jag får ha honom ifred;P hehe.. han är iaf bäst för mig just nu. verkligen den bästa. tyvärr kunde vi inte träffas idag efter skolan som vanligt för att jag ska byta dag när jag ska dansa istället för tisdagar så blir det torsdagar.. så det var bara att åka hem själv tyvärr. träffade eller rättare sagt "stötte på" världens tönt på bussen med, men det är inte ens värt att nämna..
har precis ätit thaimat ska packa ihop snart och sen åka till dansen (idag igen!) men det är ju kul så vad gör man inte?!:) idag blir det iaf lite street. i morogn och helgen ser ut på följande sätt att det blir lugna gatan hos min käraste. i morogn kanske jag och sarah skulle gå på magdans efter skolan men har inte hört så mkt av henne så ahh får se.. niclas kanske inte heller blir så glad när jag talar om det och då blir det nog nästa vecka ist.. till kvällen blir det iaf kolla på let's dance och mysa. lördag är vi bjudna på lite krök hos jonas, men är inte så sugen på att kröka så blir nog iaf en massa tv-tittande och spelande.. niclas lär ju dricka så nån får hämta oss för vill inte riktigt sova kvar när jag ska upp och träna söndag morgon.. men men får se hur det blir med det..
nejj nu ska jag packa lite och sen dra..
tjarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0