biodax

Idag var jag, Niclas, Emma och Dennis på bio. Vi var och såg beemovie, den var helt okej och den passade bra till Dennis och Emma iaf. Men den var rolig och det var ju små söta bin;D hehe.. mysmys men innan var vi på Norrtäljepizzerian och käka pizza. tanken var från början att jag och niclas bara skulle gå med dennis på bio så att han slapp vara hemma själv när alla andra jobba osv. så vi tänkte se bion och käka på donken. men sen när mamma och pappa fick höra det undrade dom om vi inte kunde ta med emma med för att även hon hade tjatat om att hon ville gå och se den filmen, så självklart fick hon det. och niclas frågade om vi inte ist kunde käka pizza och det gick alla med på.. sen skulle igentligen emma ta bussen hem och mamma hämta upp henne vid busshållsplatsen, men det var ju snöstorm när vi vaknade på morgonen så nejj, mamma ville inte det så hon fick åka och hämta emma ist och jag, niclas och dennis åkte hem till dom. en lyckad dag! och i väntans tider hittade jag ett par fina trosor och en mössa:D

image568
image569image570

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0