Christmas

Julafton har varit och jag har verkligen längtat! Många fina julklappar blev det och mkt skratt. Jag vaknade brevid min hjärtevän på julaftonsmorgon. "God jul hjärtat" så var hela dagen igång. Jag kilade ut och kollade i min julstrumpa och där låg det minnsan ett paket. det var ett jätte fin silverhalsband från Ann Taylor, och självklart hade jag det på mig till mina fina julkläder den dagen. Mormor kom vid ett tiden och hjäpte till med lunchen som vi åt vid två. Och man äter fruktansvärt mkt på julen så det känns ju som om man inte vill äta på tre månader frammåt. hehe.. Gott var det och sen kom knäcken fram lagom till Kalle. Alla satt och kollade men jag måste erkänna att det börjar kännas som att man pinar sig igenom den timmen med Kalle bara för att.... Men det tillhör ju och det ska bara vara så. Efter kalle öppnade vi alla julklapparna jag fick b.la. Örhängen till halsbandet, sängkläder, godis, biobiljetter, fyra biljetter till en musikal i vår, ett kort med pengar på, örngott, en lång kofta, en kort kofta, en kudde, en pyjamas och en massa badsaker av Niclas:) Det jag hade önskat mig med andra ord. Fick säkert lite till som jag glömmt ta upp. Men jag ver riktgit nöjd över mina klappar! Och när allting var öppnat åkte jag och Niclas hem till honom i Massum där nästa familj och släkt väntade. Dom höll på att dela ut ulklappar när vi kom och av svärmor och svärfar fick jag ett halsband och ett par örhängen från Pilgrim. Dom var jätte fina, verkligen! Fick även en julgrupp av Daniel!:) Niclas öppnade alla sina julklappar och när alla var klara var det fika. Sen var jag så besviken på kvällen för det känns ju inte som när man var liten! Inte den dära pirrande känslan, den är ju borta och kommer aldrig mera komma tillbax! Jaja, resten av kvällen tillbringade vi i sängen med en massa filmer. MYYS!image554




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0