dansadansa

idag var det bara att ge sig iväg till dansen på morgonen. kände mig lite som ett utskitet hallon när jag satt i norrtälje och väntade på bussen men det släppte efter ett tag som tur var. väl på dansen var det riktigt kul den hära ggn.. mamma hämtade mig och sen åkte vi och skulle tvätta bilden men jaa.. det gick ju lite sådära.. mamma hade lagt i parkering och inte friläge så hela tvätten stannade och dom fick backa ut oss och bilen bakom för att starta om allting igen.. PINSAMT! mamma min lilla mammsi.. hehe.. jaja, den åkte vi och beställde thaimat i rimbo och handla lite på ica.. sen råkade jag få för mig att göra om i mitt rum och vart inte klar förns halv 12 i natt.. Men fint blev det iaf:) Niclas kommer nog blir överraskad.. hehe.. hoppas han tycker om det:) det gör iaf jag.. thihi..
pussen
Och såhär blev resultatet:
image646
image647image648

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0