dansen styr mitt liv

planer inför den hära veckan är inte så jätte stora men det är lite iaf.. igår hände inte så mkt, var i skolan och hade massage sen slutade vi men väntade på att låna en bok som jag ska läsa på engelsa och det blev Nicole Richie's bok The Truth aboute dimonds fast på engelska då så klart. Åkte hem och städade lite, rensa i mina skåp inne på toan, sen åkte jag och handla med mamma. Kom hem och gjorde en pastasallad tills i morgon (idag) och sen kom niclas hem.. vi åt middag och kollade på guldbaggegalan. jag färgade även mammas ögonbryn (äntligen!) och noppade dom, färga ögonfransarna får vi ta någon annan ggn.. sen duschade jag och sängen längtade efter oss sen.
Just nu sitter jag i skolan och väntar på att min första lektion ska börja. fick skjuts till skolan idag (vilket är väldigt skönt) av hjärtat mitt. jag kommer blir skyldig honom en jävla massa åkanden sen när jag tagit körkort.:P först ska vi iaf ha projektarbete, efter det projekt och företagande och sist friskvård. vi skulle igentligen gå nån spår idag men efter som att det är snöstorm så kommer vi inte göra det utan göra nån träning innomhus ist. Efter skolan ska jag åka till dansen och dansa jazz första ggn den här terminen vilket ska bli väldans kul eftersom att jag har ny lärare även där. hoppas på att hon är bra och att jag utvecklas mera den här terminen. sen ska jag väl bara hem och sova hoppas jag..
onsdag blir det ungifär samma som idag, men jag har sovmorgon då iaf,.. börjar 20 i 12 i vanliga fall men har ingen engelska heller så ska bara ha massage på eftermiddagen och sen blir det till att åka till dansen och dansa balett. riktigt kul! sen hem, duscha, kolla tv och sova..
torsdag och fredag är vi lediga från skolan för lärarna skulle på nån utbildning eller var det nu var. så thim har tur efter som att han fyller år på torsdag så det blir nice.. saker jag lovar att jag ska göra på torsdag:
* Käka tårta
* Sova länge
* Börja med mitt engelskaarbete
* Gratta Thim
* Städa lite kanske
* Plugga till teoriprovet
* Kolla film
Fredag ska jag ut på kvällen med vänner så det blir nicec. Ska till mobergs och ha riktigt jävla skit kul! Så det är skönt att man är ledig på fredag så att man kan göra sig iordning i lugnan ro.
Lördag åker jag nog till niclas antar jag. för då har vi ju inte träffats på jätte länge!:( så då är det på tiden.. vi kommer nog bara mysa, käka gott, kolla på nån film kanske och bara vara hoppas jag..
Söndag blir det dans igen, street med Nura.. kulkul!:) sen lite vanliga söndagssysslor så som städning, pluggning, träffa niclas (förhoppningsvis) och mys vid tv:en..
Så nu vet ni hela min vecka, hare bra så hörs vi igen när jag har tid..
pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0