Frèèèda

Idag blev det till att gå upp i hyfsad tid. Niclas skulle iväg med ålandsbåten vid tre så han åkte vid halv 12 ca, och jag och mamma med fast till Vallentuna och luncha med Katja och Inge. Det var riktigt trevligt! Jag och Katja spelade in lite kareoke versioner på datorn tills det blev en underbart härlig lunch. Kycklingspett, sallad och bröd. MUMS! Efter lunchen åkte jag och Katja till Täby en sväng. Jag skulle bla byta Thims ring och Katja skulle hitta en prisent till sin vän som hade fyllt år. Sen hittade vi självklart en massa annant kul med:) Typ som e klänning, ett par örhängen och en väska.
image644image645
Hemma hos Katja igen åkte jag och mamma sen och handlade. Kom hem käka tacos och sen blev det till att göra sig iordning för att kila ner till annan.. Där vart det lite förkrök och sen åkte vi in till Norrtälje där jag mötte upp Sarah och sen bar det av till Mobergs. Det tog en evighet innan vi kom in men fem i 11 blev vi insläppta! Yes, det var riktigt nära.. väl inne träffade vi hur mkt roligt folk som helst. det var riktigt kul sen att det blev lite spår behöver vi inte bry oss om.. hehe.. sen efter en stund så kom Niclas dit! Åhh vad bra kvällen blev! Tyvärr sov vi på varsinna håll den natten men det gjorde inte så mkt.. Vi sov på en varsin soffa nån stanns i Norrtälje, jag hos Sarah och Niclas hos en lagkompis. Men kvällen bortsett från vissa saker blev riktigt bra iaf:) Kulkulkul...

image643

Kommentarer
Postat av: Katja

Thilda du är sjuukt söt på bilden på dig näst längst ner där du står själv! :D
Vad fina ni är allihopa :)
Pusspusss!

2008-01-28 @ 16:22:24
Postat av: Anna

sjuk roligt vi hade

2008-01-29 @ 13:24:25
Postat av: thea

hehe jaa riktigt kul:D

2008-01-29 @ 16:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0