just now, right in this moment

nu sitter jag i skolan, fortfarande (?) första lektionen på dagen blev turism och hälsa med chatarina. lite smått trist fick en jävla massa papper + att jag skulle ta alla ex * 4 efter som att varken sarah, carro eller sandra var här idag. vad kul jag har haft, inte! men men.. sen pratade vi i princip bara om klassresan och pengar vi fått in. efter det var det lunch och det var ju inte sådära jätte mkt att hurra för direkt.. efter det vart det svenska i två timmar med inriktning romantiken.. och efter som att vi bara var fem st i klassen som skulle ha idrot idag s blev den inställd, så kul att man ska sitta här i norrtälje och vänta i hundra år känns det. men men, vad gör man inte för att träffa sin bäste vän*) lääängtar! sitter nämligen här och väntar på att katja ska komma till norrtlje för att handla lite med mig och sen gå och ta en fika.. som till kvällen möjligtvis blir utgång eller bara en skön och lugn hemma kväll.. let's dance börjar ju idag och det skulle ju vara kul att kolla på.. men men vi får se hur det blir med det.. ska fördriva lite tid här vid datorn nu iaf.. ni får ha en trevlig helg!
image603

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0