midnattstimman är som en evighet utan dig

jahajaa, lite uppdatering från i måndags. har idag haft sovmorgon till halv 2 på dagen. vilket var riktigt skönt! fick ju sova till 11 iaf för att ta 639 kvart över 12 till roslagsstoppet och byta till 676 som gick tjugo i 1 därifrån. åkte till skolan och var där ca tio över 1. träffade niclas och pratade lite. kramades och pussades en del med. mys. saknar honom. sen hade jag massage prov idag, tänker inte säga hur det kändes eller vad jag tror, det blir alltid fel då. och ni som känner mig vet vad jag pratar om:P efter provet fick vi sluta iaf så jag satt ett tag vid datorn, pratade med syon och en lärare och sen pussade jag niclas och gick till statoil för att köpa mig middag. hittade en pastasallad med kyckling, en yoggi och en dricka. tog buss 676 till roslagsnäsby där jag böt till 627 och klev av vid åkerby industriområde. gick sen några meter upp till hotellet och kollade på min dansklass när dom dansade för Kajsa, sen böt vi alla om och gick in i sal 3 för att ha balett med Maria. det var även två idag som provdansade, försökte kolla in dom så mkt som möjligt och jag såg att dom inte hade lätt att hänga med. tråkigt!:/ men kan tänka mig hur jag såg ut första ggn jag skulle provdansa med. heheh! men så dom kommer nog börja i en annan dansgrupp tror jag. dom sa även att odm var nybörjare så inte så konstigt kanske..
mamma hämtade mig sen iaf vi åkte hem och kolla lite på tv.. jag duscha, pratade i telefon med cissi som jag inte pratat med på hundra år känns det som.. hon har börjat plugga igen! herre gud jag hänger inte med hära.. hon pluggar psykologi, lät inte så kul men kan tänka mig att det passar henne som handen i handsken. sen pratade jag även med anna lite smått, med carro lite smått och med niclas ett antal ggr.. han är med robert just nu men vi ska förmodligen synas i morogn.
Ohc i morogn fyller Thim, min lillebror år. han blir 17 nu och är 1,92cm så jag känner mig inte direkt som en storasyster längre:P heheh.. tyvärr så blir det tidig väckning även fast både han och jag är lediga i morogn.. emma åker ju taxin här ifrån vid 7 och hon vill ju självklart vara med.. även theo går i skolan i morogn, pappa börjar när han vill och mamma börjar itne alls.. så jag och mamma ska åka och handla i morogn på dan:) mys..
på fredag vet jag inte längre om det blir utgång.. får se. det beror på om sarah ska ut, om jag kan vara med carro och dom eller ahh.. ska förmodligen på dan till katja med.. mamma skulle luncha med inge på dagen och förhoppningsvis är katja hemma då, och då förljer jag med.. men får se..
just för tillfället har jag inte så mkt för mig.. sitter här i pyjamas med en filt runt mig och funderar på om jag ska gå och sova eller se på nån film.. kan inte riktigt bestämma mig men jag tror att det lutar åt att gå och sova.. ska bädda nya lakan i min säng med.. ska bli skönt att krypa ner nyduschad och fräch i en nybäddad säng!
vill bara nämna att jag hatar snön! ta bort den NU. om den inte var här varken på julafton eller på nyår behöver den itne komma alls.. vill ha sommar!
nejj nu ska jag gå och bädda och sen gå och knyta mig..
ha det så bra, kramen
image632
Hur nice var det inte att fira sin födelsedag
i Thailand? SAKNAR! Vill tillbaka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0