nothing like you and nothing like me, nothing like we was, nothing like this

helgen gick för fort! hade hoppats på att få ta det lungt men så blev det ju inte. är varken förvånad eller direkt glad över det. i fredags var det lungt iaf, var hemma hos niclas bara och mös. lördagen gick vi upp i hyfsad tid för att niclas skulle på träning men blev en aning försenad till den av olika andledningar... när han kom hem igen skjutsade han mig till norrtälje för jag skulle jobba kväll med sandra och carro på hotellet. det gick bra och var hyfsat lungt hela kvällen. 63pers och vi var klara vid 12 tiden. tog 00:15 bussen hem så var inte hemma förns 01:10.. satt en stund vid datorn och somnade vid ca 03:00. dagen där på alltså söndag vaknade jag av mig själv vid 10!!! snälla, jag ville sova, men nejj då.. kunde inte somna om heller.. i vilket fall så gick jag upp ooch åt frukost med familjen, städade lite, klädde på mig och sen fick jag skjuts till dansen som började idag! (För dom andra skulle på bio i stan.) FAN VA KUL! så jäkla skönt att komma igång igen efter lovet, och riktigt kul var det att träffa alla + att vi hade fått en ny lärare. Nora, hon är riktigt jävla skit grymm på det hon gör. riktigt cool dans tror jag att det kommer bli till vårshowen. efter dansen kom mormor och hämtade mig och vi åkte hem till henne i vallentuna och där duschade jag och sen blev jag bjuden på en riktigt god måltid. lax på grönsaksbädd gjord av morötter, potatis, rölök och squash. när man var mätt i magen kom mamma, pappa, thim och theo efter bion och fikade. efter det åkte vi hem. niclas kom senare och åt middag med dom andra och jag kollade på;P vi kollade på en film och sen var det dax att krypa ner i sängen för en härlig nattsömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0