Sagolikt

Idag gick jag upp rätt så tidigt hos niclas, vid halv 9 för att jag skulle ta bussen in till stan vid 10 och träffa Jessica. Väl inne i stan var det ju svinkallt och det värsta ajg vet är att det är så fruktansvärt kallt ute att man tar på sig så mkt kläder och sen håller man på att dö av värmeslag väl inne i affärerna. Jaja, sånnt man får tåla men längtar verkligen till sommaren nu! jag skulle igentligen inte ha någonting men Jessica frågade så det är väl klart att man följer med, man tackar ju inte nej till en shoppingdag! men som alltid annars så har jag med mig någonting hem. tre nagelack, tre par trosor och en väska. mamma var inte alls förvånad när jag kom hem och visade väskan. jag är nämligen skooman och väskoman. har en vägg med skohyllor i mitt rum och åvanför händer det tonntals med väskor. jaa det är typ mitt liv.. men vi käkade även wook och allting var mys*) kvällen blev med mys jessica kom över senare och vi kollade på smala sussi och hon hjälpte mig med att göra om bloggen, sen satt vi nere och lyssnade på lite musik med mamma och pappa. vi somnade vid fyra typ och då sov vi tungt hela natten..

image571
image572
image573


Hallon               Smultron         Jorbgubb

Kommentarer
Postat av: thea

gud så falskt!

2008-01-12 @ 18:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0