seeego

Idag gick jag upp i mitt nymoblerade rum, mys, gjorde mig iordning och sen fick jag lite smått springa ner till bussen.. Kom till skolan i min nya klänning och hade massage. Idag var jag med Bea och det var riktigt skönt att få nack/andsikts och huvudmassage. En bra början på en bra dag. Efter det så jaa, faktist så slutade jag. Och inte nog med det så blev vi klara på massagen en timme tidigare än vanligt. Så jag kunde ta 10:20 bussen hem.. sköntsknötskönt.. även goda nyheter fick jag när jag satt på bussen, för sandra ringde mig och talade om att dom pratat med lärarna som vi ska ha i morogn och det blir inga lektioner för att alla som inte var med på mässan nere på roden måste vara med på den i morogn. och efter som att vi då var med nere på roden så behövde inte vi komma.. det finns bara ett problem, BRITTA! Va fan, att hon ska vara så jävla knepig. men men.. om hon tror att jag tänker sitta och åka in till 3 i morogn för att gå en promenad på en och en halv timme så tror hon fel.. orka släpa runt alla mina dansgrejer till skolan för att vara ute i skogen och gå med klassen för att sen åka in till täby och träna när man kan vara ledig och åka hemmifrån i rätt tid för en ggns skull.. nejj nejj, + att niclas ringde till stället där han ska börja och jobba och han (och jag) ville att jag skulle följa med så så blir det så hoppas jag på skjuts till dansen efter det:) thihi.. då blir det en skön sovmorgon i mon + mys*) brabra.. men, nu har jag mkt att göra.. måste göra klart hela mitt engelska arbete som ska vara inlämnat och redovisas på onsdag, vilket jag inte hinner göra i morogn.. så nu blire till att plugga.. uscha:/
ses pussen
image649
Dagens outfit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0