sista dagen på lovet...

...så vart det biotime (IGEN!) fast dne här gången var det hela min familj och Niclas som gick, vi såg Arn Tempelriddaren. och jag hade itne så stora förväntningar om den så JA den var bra! den var till och med mkt bra. men om man inte har några stora förväntningar eller inte är sådära jätte förtjust i krigsfilmer.. men det här måste jag säga var mera en kärlekshistoria än krigs, mkt bra val av film.. fast den var väldans lååång. hehe och innan var vi ju tvugna att gå på pizzahut så klart! gottgott.. nu blir det nog ingen mera pizza på väldigt länge... men men skolan har startat igen, det är lugna fisken än så länge.. nejj nu ska jag ringa Katja för hon har kommit hem från Italien äntligen! sen ska jag gå och lägga mig i ett varmt bad efter denna kalla regndag.
image599
hare goodi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0