Sleep thight

Lördagen vaknade jag hos Sarah med ont i foten. Inte så kul men jag blev stämplad av nån jävla brud med högklackat i fredags så foten är helt blå.. men men.. mamma kom med lite grejer åt mig och sen tog jag bussen till Niclas. Han hämtade mig nere vid vägen och hela lördagen blev mys.. varma koppen framför tv:en som spelade upp handbollen.. sen höll jag på att somna mitt på golvet tills Erica kom och la sig på mig ohc mös.. sen spelade vi lite kort och sen blev det middag. efter maten råkade vi somna till en timme.. även då kom erica och väckte oss.. hehe.. sen blev det film och lite godis.. mysmys*) älskar honom så enort! han har tagit mitt hjärta och ingen kommer kunna erstätta hans plats någonsin<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0