underbara veckor, underbara skratt, underbara du

Igår firade jag och Niclas fyra månader tillsammans. Vilket känns väldigt bra. Jag älskar honom verkligen och trivs väldans bra i hans sällskap. Och med att fira det var vi ju "lediga" frå skolan och åkte till upplands väsby för att kolla på hans nästa jobb. det var jätte fint där verkligen och jag tyckte att det verkade hur bra som helst. niclas verkade med nöjd så efter det tog vi en sväng förbi mormor i vallentuna och fikade lite..
på kvällen dansade jag jazz iaf vilket gick bra och var väldans kul, mne jag kännde mig lite smått slut i kroppen. jag var inte på nått sätt trött men jag var bara helt slut så jag orkade inte riktigt göra allting fullt ut. men det gick bra iaf. efter dansen hämtade mormor mig och vi åkte hem till henne och drack the och tog en kvällsmacka:) mys med mormor är aldrig fel;) sen i morrse körde hon mig till brottby där jag klev på bussen halv 11 (efter som att jag hade sovmorgon idag) åkte till skolan och hade redovisning i mitt engelskaarbete. det gick bra men mitt kollage är inte ritkgit klart så ska göra klart det idag. efter en stund hade vi massage vilket var väldigt skönt och jag masserade bea idag igen. sen tog jag bussen vid halv fyra till dansen och dansade två pass idag efter som att jag han det!:D det var riktigt kul verkligen! funderar på om jag ska börja dansa fyra ggr i veckan men vet inte riktigt om mamma och pappa går med på det. det är ju inte gratis direkt. men men får se hur det blir med det. för övrigt har jag precis kommit hem och har duschat så nu känner man sig fräch igen. ska ringa niclas igen om en stund, vart lite tråkigt och kort sist vi prata så så får det bli:) sen måste jag ringa sarah och katja med angående i morogn och helgen (gäller katja). sen blir det lite middag, tv tittande och sen sova:)
för övrigt måste jag säga att det är tråkigt att jag och niclas inte kommer träffas under typ hela helgen och så.. tråk, men hoppas på att klämma in nån lucka för oss snart (både han och jag).
annars får ni hare så bra nattinatt

image651image652image653


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0