And this was a haircut day

Hejsan alla glada!:) Jag är iaf glad idag och det har varit en underbar dag med mkt sol och lite fjärillar i magen på förmiddagen. Jag har nämligen gjort halkbanan idag och det gick bra och var kul:P hehe det var verkligen inte som jag tänkt mig, det var bätre! dock var han jag körde tillsammans med inte så jätte bra på att köra bil, men men huvudsaken är ju att jag ka;) efter det väntade mormor på mig så åkte vi hem till henne och slängde i oss mat och sen bar det av till täby där hon släppte mig vid tåget. och det skulle ha blivit tåget efter som att det är busstrejk, ja det SKULLE ha blivit det om det nu inte var så att dom byggde om järnrälsen. men som tur var hade dom satt in  ersättningsbussar som inte v ar beroende av strejken alls. när jag väl kom till åkersberga gick jag och klippte mig. så nu är jag fin i håret igen:) maarit och emma kom och hämtade mig och sen har jag nu precis lagat mat till mig och emma. lite senare blir det jordgubbar och grädde. mums:) inatt kommer även resten av familjen hem, vilket ska bli både skönt och kul. man saknar dom fast man inte riktigt tänker på det och fast man jobbar ås mkt så ska dom ju bara vara där. men som sakt, inatt kommer dom hem igen:)
och nu har jag precis pratat med therese (min chef) om busstrejken och hur jag ska ta mig till jobbet, men dom hämtar mig i morgon bitti:)
nejj nu ska jag kila, men ni får ha det fint alla.
pussen

And this was my new hair

Kommentarer
Postat av: Emelie från Brottby

Thilda!

Så underbart att se dig igen, även om det bara är på bilder :)

Va söt du är, du är dig lik.. typ 10 år sen sist va?

Vi kan väl höras?

2008-07-05 @ 20:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0