Bag ladies

NU är jag hemm igen! I förrgår kom Ylva hit på kvällen och sov kvar här. Niclas var snäll och sov på soffan den natten:) Tack älskling! iaf igår åkte ylva med mig ut till jobbet och hjälpte till där hela dagen fram till stägning. då käkade vi middag och sen blev det en ridtur med hästarna och hämtning av vatten. det var hur mysigt som helst i solnedgången! + att min häst Jonita ville bada så jag "badade" med henne:P hehe det var verkligne kul måste jag säga.. iaf efter det satte vi upp vårat tält och jävlar vad myggbitna vi blev! jag kan ju säga att dom struntade fullkomligt i att vi tagit myggspray på oss:P
i vilket fall fick vi upp tältet väldigt snabbt (undra varför?) och allting var klart runt tio tiden. då hoppade vi i plurret eller ja, ylva iaf och jag gick i bara till halva:P men det var iaf as varmt i vattnet på kvällen... efter det spenderade vi resten av kvällen i tältet med kortspel, godisätande och sen inte allt för sent var det bed time.

idag var ju då ylva med mig på jobbet idag igen (så klart) och det gick mkt bättre än förväntat med försäljningen idag. kul!:) det var dock väldigt varmt, kvavt och helt vindstilla på jobbet så höll på att svimma kändes det som men det gick bra. vi hade väldigt mkt packning med oss men efter som att Peter kom och mötte upp oss med bilen och tog alla saker som skulle till jobbet så gick det bra. mamma kom även och hämtade oss i furusund och när vi kom hem hoppade vi i poolen och svalkade oss lite..
sen blev det grillat till middag och efter det skjutsade jag ner ylva till bussen.
nu har jag precis pratat med niclas och han kommer inte komma hem på ett tag så jag funderar på att se nån film eller så.

men vi får se om vi hörs nått mer ikväll annars kanske i morogn eller så.
ha det så bra iaf. pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0