Be reunited with one's family

Hejsan! nu var det länge sedan sist men jag har jobbat på i fyra dagar nu. det har gått bra men varit lite segt vissa dagar. i tisdagsnatt kom familjen hem från grekland och då fick jag två underbart fina stela silvriga armband:) onsdag hände inte så mkt men i torsdags blev mamma opererad. hon operera ögonen så att hon ska slippa glasögon eller linser, just nu mår hon inte så bra och har ont. stackarn:/ men jag tror att det blir bra när det väl blir klart. i morgon ska hon till optikern och ta bort dom tillfälliga linserna som sitter i och sen ska hon kunna titta utan glasögon eller linser helt normalt.
niclas fyller även år i morgon och han ska få nått av mig som jag tror at han kommer uppskatta:)
idag "återförenades" jag även med min kusin amanda. inte för att vi varit osams eller nått sånt. men våra föräldrar går bara inte ihop och det hände lite saker under min och hennes barndom som gjorde att vi slutade umgås. iaf efter det har det ju självklar inte blivit så att vi träffats men nu jobbar vi ju på samma jobb så det känns bra att vi kan prata med varandra utan att det känns fel eller konstigt på något sätt. hon skjutsade även hem mig efter jobbet vilket var väldigt snällt:)
just nu kollar jag lite på tv och väntar på att niclas ska komma hem från jobbet.
nejj, nu får ni ha det så bra. ska kolla vidare..
hörs i mon. pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0