Chasing pavements

Idag har jag jobbat och jobbat och jobbat. Det har gått väldigt bra men min dag började inte så bra... jag försov mig nämligen en och en halv timme! ja! det var för mkt bara och som tur var var mamma hemma och kunde skjutsa mig till stoppet. jag han varken sminka mig, fixa håret, borsta tänderna eller äta frukost men jag kom i tid iaf, vilket var huvudsaken!

som sakt var dagen har gått bra och jag har fått bra försäljning. just nu är jag hemma och har ätit middag med thim. det blev stuvade makaroner och köttbullar. muma... mamma och pappa har åkt med barnen till skara idag så dom kommer inte vara hemma förns på måndag igen.

just nu sitter jag och laddar ner lite bra musik och väntar på att niclas ska komma hem fårn jobbet.. blir nog bara att gå och lägga sig direkt när han kommer så att jag inte försover mig i morogn igen:P

nejj nu får ni ha det så bra så ska jag göra mig iordning för sängen tack och lov:)
pussen

Kommentarer
Postat av: ylva

Thilda!!! du måste ringa upp igen för min telefon har pajat så jag har inte ditt nr och kan inte ringa upp :P pussar

2008-07-18 @ 21:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0