I like it, I like it alot!

Hej alla bloggare och läsare!:) Idag har min dag rullat på mkt flitigt och bra. det har verkligen varit kul och det var mkt pensionärer hos mig idag och fikade:) men som sagt så har jag haft en hel del att göra idag och knappt haft nån lugn stund, vilket jag gillar!

Fick även åka med Håkan till Norrtälje så han med en buss tidare hem vilket var väldigt skönt. var hemma sju ist för halv nio så det känns bra.. har precis ätit varma mackor och sitter nu och kollar lite på tv. jag har fått mkt gjort idag känns det som. jag har nu ÄNTLIGEN pratat med niclas mamma om i helgen, jag postar mina student-tack-kort i morgon, börjat planer inför mammas 40årsdag, pratat med katja, kollat upp mitt schema, bokat hotell, sett över morgondagen och pratat med niclas.

han är i stan just nu och ska gå på Iron Maidens konsert ikväll, han fick gästbiljett på jobbet. ena i gruppen var nämligen på niclas jobb i måndags och åt lunch och niclas pratade med honom så dom fick biljetter.. han var jätte glad:P och det förstår jag verkligen! det behöver han så han kommer inte hit ikväll som planerat utan han sover kvar i stan och kommer i morgon kväll ist. det unnar jag honom verkligen!:)

nejj nu ska jag ringa till Ylva tror jag nog:P så ni får ha det så bra, pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0