Janice and Alexis

Idag är det dag två på min fastaperjod och jag har bestämmt mig för att jag ska hoppa över en av dryckerna för den är så himla äcklig! men annars går det bra man blir lite snurrig, trött och det känns precis som om man vore sjuk... men men.. iaf tycker jag det inte är jobbigt att inte äta mat, det är bara det här suget man får ibland av nått sött.
igårkväll kollade vi iaf på nån film som gick på tv4, den var verkligen bra måste jag säga men lite för förutsägbar, men antar att alla kärlekssagor är så:P
just nu kollar jag på Janice Dickinson Show och innan var det Gilmore girls vilket jag älskar att kolla på:)

Nej nu ska jag fortsätta mitt lidande:P och kolla på tv..
ha en fin dag
heje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0