Like a jerk...

Just nu sitter jag och kollar på nån film på tv. Svenne, Nettan, Linda och Filip är här och ska sova över här tills i morgon (äntligen!) och niclas är påväg hem snart hoppas jag:) det blir mkt mys och jag saknar verkligen honom.

idag gick det bra på jobbet förutom vissa dumskallar och att jag höll på att dö i värmen! fy fan vad varmt det har varit idag och jag har gått på högvarv kan jag ju medela. det har varit full fart från öppning till stägning. och dumskallar finns det ju gott om och dom lyckades komma precis innan stägning och förstörde resten av min dag! fy fan vad arg jag var.. uscha, jaja. dom lär ju itne komma tillbaka iaf vilket är väldigt tur!

jag jobbar i morogn med samma tider som idag. men det är sista dagen för sen är jag ledig i fyra dagar vilket ska bli trevlans för jag och niclas ska ÄNTLIGEN få lite tid tillsammans (dagtid) och bara ha det bra i två dagar på hasellbacken:)

nejj nu ska jag äta lite godis, kolla klart på filmen och sen gå ner och vara lite trevlig:)
OCH JAG BARA LÄNGTAR TILLS NICLAS KOMMER HEM IGEN!

ha det så bra, pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0