Now, then and forever

Nu har jag precis kollat klart på filmen Flashdance som är hur bra som helst! Om du inte sett den så SE DEN! Mitt i filmen ropade pappa med och vi åkte en sväng med bilden. Det gick så klart bra:P Niclas ringde även nyss och han är äntligen påväg hem:) LÄNGTAR! Vill bara att han ska ligga i sängen brevid mig och hålla om mig tills jag somnar... Så som det brukar vara. Saknar honom varje dag. Men snart kommer han hem igen iaf och håller mig i sin famn:)

Nu ska jag sova iaf för jag måste vara pigg i morgon!:)
Sov så gott gullisar, pussen

P.s. Ylva svarar inte!:( Vet inte riktigt hur det kommer bli i morgon då:/ Jag som såg fram emot det så mkt, hoppas hon svarar i morgon och att allting går enligt planerna iaf:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0