Promise me you won't step out of live...

hallojsan! dagen har varit helt urmysig med niclas mamma och erica på norröra (jobbet).. men idag var jag inte där för att jobba utan för att själv se ön och fika. det var mysigt och vi hade verkligen tur med vädret! MEN, det är alltid lika tråkigt att komma till jobbet och se att dom andra som jobbar inte klarar av det. usch, verkligen jätte tråkigt!:( men vet dock inte hur mkt jag ska "gnälla" till chefen om det. det känns verkligen som att jag gnäller men det känns ju inte heller bra att veta hur dåligt det går:S jaja, får se hur jag gör.
det var iaf loppis där på ön iaf (med en viss töntighetsgrad om man säger så!) där jag fyndade en jätte fin ring för 20kr.

dagen har gått väldigt fort och nu är det redan kväll och i morogn ska jag verkligen gå upp i tid! herre gud hur ska detta gå?! jaja, önska mig lycka till iaf:)

nejj nu ska jag kila, kolla på en film. ha en bra kväll pussen

P.s. Det var värdsamysigt igårkväll/natt då jag och mitt hjärta låg och bara pratade minnen och om allt mellan himel och jord i flera timmar. ända in på sena natten. verkligen underbart kul var det! älskar dig niclas, det vet du:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0